Wil je weten waar je op moet letten wanneer je een kantoor gaat inrichten met tweedehands kantoormeubelen? Lees hier 3 aandachtspunten die handig zijn bij je zoektocht!
Ergonomische tweedehands kantoormeubelen
Elke medewerker is uniek. Wat hiermee bedoeld wordt is dat iedereen andere maten, afstellingen en posities heeft tijdens het werken. Om hier het beste mee om te gaan is het handig als al je kantoormeubelen verstelbaar zijn. Dit zijn meestal wel duurdere kantoormeubelen, maar niet als je ze tweedehands koopt. Tweedehands kantoormeubelen zijn kwalitatief gewoon goed en kosten veel minder. Kies dus altijd verstelbare tweedehands kantoormeubelen voor de beste ergonomie op jouw kantoor.
Goede inrichting met tweedehands kantoormeubelen
Bij het indelen van tweedehands kantoormeubelen in de werkruimte is het belangrijk rekening te houden met de in- en uitgangen, lichtinval en de verlichting boven de werkplekken. Apparatuur zoals printers en andere technische apparaten die warmte afgeven zijn het beste te plaatsen in andere ruimtes en/ of in de hoek van het kantoor. Zo creëer je een prettige en ontspannen sfeer op de werkplekken.
Bezoek een tweedehands kantoormeubelcentrum voor inspiratie
Om het hele assortiment in te delen in je kantoor is niet makkelijk achter de computer. Soms is het veel makkelijker om even een kijkje te nemen bij de tweedehands kantoormeubelen centra. Door in het echt tussen de meubelen door te lopen kun je veel beter bedenken hoe je het in je eigen kantoor wilt hebben. Zorg wel dat je weet welke ruimte je gaat inrichten en hoeveel vierkante meter deze ruimte is. Ook is het handig om te weten hoeveel werkplekken je moet voorzien van tweedehands kantoormeubelen en de hoeveelheid werknemers die gefaciliteerd moeten worden. Het laatste wat je moet weten voor het bezoek aan het tweedehands kantoormeubelencentrum is of je het kantoor open en toegankelijk wilt inrichten, of juist afgesloten en individueel wilt inrichten.